1. Aveaİntouch
  2. Soru-Cevap
  3. Perşembe, 11 Nisan 2013
  4.  E-posta abonesi olun
Bu Aveaİntouch telefonunda desen sifresinin unuttum nasıl kırabilir ya da bulabilirim hemen cevaplarmsn
Bu iletiyi değerlendirin:
Onaylanan Yanıt
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
"Kilit açmak için deseni çizin" ekranının altında "Acil durum çağrısı" yazıyor. Acil durum çağrısına giriş yapıp *983*987#'yi kodlayın. *983*987# kodladıktan sonra fabrika Fabrika verilerine sıfırla menüsü gelecek. Telefonu fabrika ayarlarına döndürerek desen kilidi sorunundan kurtulmuş olursunuz. Ancak dikkat edin bu işlemi yaparken silinecek verilerden biz sorumlu değiliz. :)
Yorum
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1022
allah razı olun ya biran korktum acılmayacak diyee :)
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1039
bende galaksi ace var kardeşim benden gizli telefonumu model şifremi çok yanlış girmiş şimdide hiç açılmıyor hep oturum aç diyor şifremi bile doğru yazıyorum nerenin şifresini yazacağım
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1043
cok tessekur ederım gercektten
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1397
bunu yaparken telefon kapanıyomu sonunda acaba
  1. Misafir
  2. 4 yıl kadar önce
  3. #1496
ALLAH RAZI OLSUN :-) :-) :-)
Henüz bir yorum yapılmamış.
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
adamsın yemin edyorum admin valla acıldı tel :D eyvallah
Yorum
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #832
Telefonum S3 Mini Acil durum çağrısında * ve # işaretlemiyor ? neden?
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #870
Merhaba. Samsung Galaxy S3 Mini cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürenilirsiniz. Onarım modunda cihazı açmak için Home butonu (geri) ve güç düğmesine bir süre basılı tutarak cihazı açıp ses tuşlarıyla wipe/factory reset yazan yere gelip güç düğmesiyle işlemi onaylayıp yes diyin. Cihaz fabrika ayarlarına dönmüş olacaktır. İlk açılış biraz uzun sürebilir.
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1015
l5 tfnum yanlış desen yüzünden google hesabı istiyo girdim fakat olmuyo sizin verdiğiniz kodlamaları acil girişten yaptım olmadı napabilirim
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1365
eğer sim kartını çıkarırsam sim kartındaki bilgiler silinmez demii acil cvp verin lütfen
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1366
çook saolun yaa ama bilgiler silnmiyeydii iyidii
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 1
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
ALLAH sizden razı olsun valla oldu
Yorum
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1076
cok teşekur acıldı
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 2
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
valla sağolasın teşekkürler admin:)
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 3
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
dediğiniz gibi kodluyorum ben ama bu bi acil durum çağrısı değil diyor :(
Yorum
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #104
Samsung Galaxy Ace 2 i8160 için şu kodları denermisiniz? *2767*3855#
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #245
LG L5 aynı sorun bende de var :(
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #248
Konu içerisindeki kodları LG markalı telefonunuz için denediniz mi ?
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #692
samsung galaxy s3 mını de * # kare varda basmıyo nasıl acıcz admın bı yardım etsen
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #693
Merhaba. Samsung Galaxy S3 Mini cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürenilirsiniz. Onarım modunda cihazı açmak için Home butonu (geri) ve güç düğmesine bir süre basılı tutarak cihazı açıp ses tuşlarıyla wipe/factory reset yazan yere gelip güç düğmesiyle işlemi onaylayıp yes diyin. Cihaz fabrika ayarlarına dönmüş olacaktır. İlk açılış biraz uzun sürebilir.
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 4
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
bende motorola razr xt912 var ve burada yazılanları yapıyorum fakat olmuyor nedendir? bi yardımcı olursanız sevinirim..
Yorum
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #210
Merhaba. http://www.youtube.com/watch?v=T4viCp7vSHo videoda gösterilen şekilde fabrika ayarlarına döndürmeyi dener misiniz?
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #278
telefonu sıfırlamaktan başka bi seçenek yok mu :((
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #289
Merhaba. Sorununuzu çözmek için bu işlemlenden başka bildiğim bir seçenek malesef yok. Üzgünüm.
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 5
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
bendede lg optimus 612 var denedim kodlarıda olmuyor bi yardımcı olursanız cok sevinirim
Yorum
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #353
Merhaba. Konu olarak oluşturduğunuz sorunuz yanıtlanmıştır. Lütfen ilgili konunuza bakınız. http://www.androidkardes.com/forum/lg-optimus-612-desen-kilidi-sorunu.html
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1137
sağoL admin
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 6
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
1
Oylar
Geri Al
mereba benim tellim s3 mini kilitdesenini unuttum e _posta istiyo giriyorum olmuyo ne yapabilirim lütfen acil şimdiden teşekkürler
Yorum
  1. Admin
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #371
Merhaba. Acil durum çağrısı yazan yere gelip *2767*3855# kodlarını girerseniz fabrika ayarlarına sıfırlanır.
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 7
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
benim telefonda yıldız ve kare yok tıklıyorum olmuyor acil durum cagrısında kare we yıldız yok baska ne yapılabilir şimdiden teşekkürlerr
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 8
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
1
Oylar
Geri Al
Merhaba. Aşağıdaki videoyu izleyip videodaki işlemleri aynen yaparsanız cihaz fabrika ayarlarına sıfırlanıp sorununuz çözülür. Video görüntü kalitesini arttırarak daha net görebilirsiniz işlemleri. Kolay gelsin.

Yorum
  1. Misafir
  2. 5 yıl kadar önce
  3. #1388
abi yapıyorum yapıyorum olmuyo uzun süre basılı tutuyorum buu seferde eski şekilde açılıyo kırcam telefonu valla
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 9
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
1
Oylar
Geri Al
allah ne muradın varsa versin çok sevindim kardeşim :D
:) :) :) :)
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 10
  • Sayfa :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Misafir
Yanıtınız
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.