Salı, 05 Mart 2013
  1 Yanıtları
  9.5K Ziyaretleri
  Abone olun
Selam arkadaşlar, geçenlerde Galaxy S i900 marka telefon aldım. Ama şöyle bir sorun yaşadım. Bağlantı ayarlarını yapılandırdıktan sonra internete girdim.
H: Simgesi ile fakat bağlantı sinyali azalıp
E: Simgesine düştüğü zaman internete girmiyor
Yeniden koblosuz ve ağ özelliklerinden mobil ağlar sekmesine giriyorum ağ operatorunden Vodafone'u seçiyorum bu sefer
E: simgesinde çalışıyor sinyal yükselip
H: simgesine geçincede yine aynı şekilde bağlantı gidiyor
Vodafone'u aradım yazılımınız ile ilgili bir sorun var dediler. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Bu iletiyi değerlendirin:
11 yıl kadar önce
·
#65
Onaylanan Yanıt
Çözüm 1:
Normal olarak bir rom yükleyiniz. Siz kartını takmadan işlemlerin tamamını yapın. Sim kartını telefonunuza takın. Dikkat edin şebeke kod numarasını değiştiren herhangi bir uygulama yüklemeyin.

Çözüm 2:
Telefonunuz içinde .bak uzantılı bir yedeği var ise Root Explorer kurarak EPS klasöründeki .bak uzantılı dosyalarla kurtarma ve düzeltme işlemi yapabilirsiniz.

Çözüm 3:
Mobil Ağ seçeneklerinden "Erişim Noktası Adları" kısmından yeni bir apn oluşturarak ad yerine vofafone, apn yerinede internet yazıp kayıt edin.

Çözüm 4:
Kullandığınız operatörün müşteri hizmetlerini arayınız. İnternet yapılandırma isteğinde bulununuz.

Çözüm:5
Mobil cihazınızı fabrika ayarlarına dönderiniz.

Çözüm :6
Kies kullanarak telefonunuzu güncelleyiniz.
11 yıl kadar önce
·
#65
Onaylanan Yanıt
Çözüm 1:
Normal olarak bir rom yükleyiniz. Siz kartını takmadan işlemlerin tamamını yapın. Sim kartını telefonunuza takın. Dikkat edin şebeke kod numarasını değiştiren herhangi bir uygulama yüklemeyin.

Çözüm 2:
Telefonunuz içinde .bak uzantılı bir yedeği var ise Root Explorer kurarak EPS klasöründeki .bak uzantılı dosyalarla kurtarma ve düzeltme işlemi yapabilirsiniz.

Çözüm 3:
Mobil Ağ seçeneklerinden "Erişim Noktası Adları" kısmından yeni bir apn oluşturarak ad yerine vofafone, apn yerinede internet yazıp kayıt edin.

Çözüm 4:
Kullandığınız operatörün müşteri hizmetlerini arayınız. İnternet yapılandırma isteğinde bulununuz.

Çözüm:5
Mobil cihazınızı fabrika ayarlarına dönderiniz.

Çözüm :6
Kies kullanarak telefonunuzu güncelleyiniz.
Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Yanıtınız
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.