Cumartesi, 26 Ocak 2013
  13 Yanıtları
  64.6K Ziyaretleri
-2
Oy
Geri Al
  Abone olun
Selam Samsung Galaxy s captivate telefonumda android uygulamalarını yükleyemiyorum. Yükleme'ye çalıştığım zaman "Bu hesapla ilişkilendirilmiş bir Android telefonu yok. Lütfen farklı bir hesapla oturum açın" ile karşılaşıyorum. Gmail hesabım mevcut. Ne yapmam lazım ?
Bu iletiyi değerlendirin:
11 yıl kadar önce
·
#58
Onaylanan Yanıt
Eğer cihazınızda Google Play yoksa ya da cihazınızı hesabınızla senkronize etmediyseniz bu tür sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Eğer düzgün bir şekilde senkronize ederseniz Gmail hesabınızı ile Google Play görecektir. Görmüyorsa yanlış hesapla giriş yapıyorsunuzdur.

- Mobil telefonunuzun herhangi bir sistem güncellemesi olup, olmadığını kontrol edin. Güncelleme var ise güncelleme işlemi yapın.

- Google Play'den uygulama yükleyebilmek için Google Talk'ta oturum açmalısınız. Şu adımları uygulayarak cihazınızın Google Talk'ta oturum açmış olduğundan emin olun:
*Telefonunuzun uygulama başlatıcısına gidin ve Google Talk uygulamasına basın.
*Google Talk'ta zaten oturum açtıysanız Menü'ye basın, sonra Çıkış'a dokunun.
*Oturum açmak için Google Talk'u yeniden başlatın.

- Ayarlarınızı resetleyip, uygulamarınızı silerek düzeltme yöntemi.
Aşağıdakileri sırasıyla yapmaya başlayın.
1. Mobil cihazınızdan *#06# yazarak ime numarasını not edin.
2. Numara çevirdiğimiz yerden *#272*XXXXXXXXXX# tuşlayın. (xxxxxx olan yere ime bilgilerinizi yazın)
3. Seçim yerinden ETC'yi seçip tamam diyin.
4. Mobil cihazınız reset atıp market uygulamasını yükleyecek.
5. Mobil cihazınız ingilizce olarak açılış yapacak. Settings yazan yerden keyboard ve language seçeneğini bulup Türkçe'leştirin.

Artık cihazınızda android market ve youtube olacak ve tüm ayarlar sıfırlanmış durumda. Hemen senkronizasyona giriş yapın ayarlardan. Gmail hesabınızı girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra masaüstünden Market'e tıklayın. Google Play Store'den yüklemek için ise internetten market'e girin, mobil cihazınızdan senkronize ettiğiniz gmail hesabıyla oturum açın. Artık androidli telefonunuz kayda geçmiştir.
11 yıl kadar önce
·
#58
Onaylanan Yanıt
Eğer cihazınızda Google Play yoksa ya da cihazınızı hesabınızla senkronize etmediyseniz bu tür sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Eğer düzgün bir şekilde senkronize ederseniz Gmail hesabınızı ile Google Play görecektir. Görmüyorsa yanlış hesapla giriş yapıyorsunuzdur.

- Mobil telefonunuzun herhangi bir sistem güncellemesi olup, olmadığını kontrol edin. Güncelleme var ise güncelleme işlemi yapın.

- Google Play'den uygulama yükleyebilmek için Google Talk'ta oturum açmalısınız. Şu adımları uygulayarak cihazınızın Google Talk'ta oturum açmış olduğundan emin olun:
*Telefonunuzun uygulama başlatıcısına gidin ve Google Talk uygulamasına basın.
*Google Talk'ta zaten oturum açtıysanız Menü'ye basın, sonra Çıkış'a dokunun.
*Oturum açmak için Google Talk'u yeniden başlatın.

- Ayarlarınızı resetleyip, uygulamarınızı silerek düzeltme yöntemi.
Aşağıdakileri sırasıyla yapmaya başlayın.
1. Mobil cihazınızdan *#06# yazarak ime numarasını not edin.
2. Numara çevirdiğimiz yerden *#272*XXXXXXXXXX# tuşlayın. (xxxxxx olan yere ime bilgilerinizi yazın)
3. Seçim yerinden ETC'yi seçip tamam diyin.
4. Mobil cihazınız reset atıp market uygulamasını yükleyecek.
5. Mobil cihazınız ingilizce olarak açılış yapacak. Settings yazan yerden keyboard ve language seçeneğini bulup Türkçe'leştirin.

Artık cihazınızda android market ve youtube olacak ve tüm ayarlar sıfırlanmış durumda. Hemen senkronizasyona giriş yapın ayarlardan. Gmail hesabınızı girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra masaüstünden Market'e tıklayın. Google Play Store'den yüklemek için ise internetten market'e girin, mobil cihazınızdan senkronize ettiğiniz gmail hesabıyla oturum açın. Artık androidli telefonunuz kayda geçmiştir.
10 yıl kadar önce
·
#2317
benim cihazım kore malı s4 play store yada dıger google hızmeleri uygulamalarımda ve masaustumde gozukmuyo dedıgın şekilde yapsam sorun ortadan kalkarmı
9 yıl kadar önce
·
#3682
google play'den bilgisayarıma oyun indirmek istiyorum ama cihaz istiyor
:(
9 yıl kadar önce
·
#3724
benim mıltimedya androit cihaz aldım arabama goggle play storede hesabıma girerken telefonla eşleşme yapın diyo hata veriyor nasıl yapabilirim ???
8 yıl kadar önce
·
#4255
Bom tabletime aynı şey oldu tabletime sadece tabletimin özel mağazası var o özel mağazadan Google search yükledi oradan Google Play açıldı fakat tabletimi Google olaya sağlayamadı nolursunuz yardımcı olunuz :(
8 yıl kadar önce
·
#4256
Misafiryazdığı:

Bnm tabletime aynı şey oldu tabletime sadece tabletimin özel mağazası var o özel mağazadan Google search yükledi oradan Google Play açıldı fakat tabletimi Google Play Stone bağlayamadım nolursunuz yardımcı olunuz :(
8 yıl kadar önce
·
#4742
Merhaba. Soruma acilen cevap göndermenizi rica ediyorum. bilgisayarımdan e-mail ile google+ hesabı açtım. telefon numaramı kayd ettiyimde telefonuma indirmiş olduğum uygulamaları bilgisayarıma indiremiyorum. zaten cihazınızda var - diyor. bu yüzden telefon numaramı yazmadan e-mail ile bir hesap açtım. Şimdi de google playda hiç bir uygulama indiremiyorum : Bir cihaz yok - diyor. LÜTFEN yardımcı olun
8 yıl kadar önce
·
#4758
Dsmartblue uygulaması "yayın haklarından dolayı google kayıtsız yazılımlı cihazlarda içerik izlenememektedir" hatası vermektedir. Cihazımın google kayıtlı olup olmadığı nasıl anlaşılır. Değil ise Google kayıt ettirebilir miyiz?
8 yıl kadar önce
·
#4833
CrasHofCinneT yazdığı:

Eğer cihazınızda Google Play yoksa ya da cihazınızı hesabınızla senkronize etmediyseniz bu tür sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Eğer düzgün bir şekilde senkronize ederseniz Gmail hesabınızı ile Google Play görecektir. Görmüyorsa yanlış hesapla giriş yapıyorsunuzdur.

- Mobil telefonunuzun herhangi bir sistem güncellemesi olup, olmadığını kontrol edin. Güncelleme var ise güncelleme işlemi yapın.

- Google Play'den uygulama yükleyebilmek için Google Talk'ta oturum açmalısınız. Şu adımları uygulayarak cihazınızın Google Talk'ta oturum açmış olduğundan emin olun:
*Telefonunuzun uygulama başlatıcısına gidin ve Google Talk uygulamasına basın.
*Google Talk'ta zaten oturum açtıysanız Menü'ye basın, sonra Çıkış'a dokunun.
*Oturum açmak için Google Talk'u yeniden başlatın.

- Ayarlarınızı resetleyip, uygulamarınızı silerek düzeltme yöntemi.
Aşağıdakileri sırasıyla yapmaya başlayın.
1. Mobil cihazınızdan *#06# yazarak ime numarasını not edin.
2. Numara çevirdiğimiz yerden *#272*XXXXXXXXXX# tuşlayın. (xxxxxx olan yere ime bilgilerinizi yazın)
3. Seçim yerinden ETC'yi seçip tamam diyin.
4. Mobil cihazınız reset atıp market uygulamasını yükleyecek.
5. Mobil cihazınız ingilizce olarak açılış yapacak. Settings yazan yerden keyboard ve language seçeneğini bulup Türkçe'leştirin.

Artık cihazınızda android market ve youtube olacak ve tüm ayarlar sıfırlanmış durumda. Hemen senkronizasyona giriş yapın ayarlardan. Gmail hesabınızı girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra masaüstünden Market'e tıklayın. Google Play Store'den yüklemek için ise internetten market'e girin, mobil cihazınızdan senkronize ettiğiniz gmail hesabıyla oturum açın. Artık androidli telefonunuz kayda geçmiştir.
8 yıl kadar önce
·
#5027
:) :) :) :) :) :( :( :( :( :( :( :( ya;) ;) :D
  • Sayfa :
  • 1
  • 2
Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Yanıtınız
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.