Milanobet
  1. ÖZGÜN AKKOCA
  2. Samsung
  3. 23 Haziran 2015 - 21:08
  4.  E-posta abonesi olun
Samsun Galaxy S6 telefonum kendı kendıne kapandı hiç bi fonksıyonu calısmıyo acil yardım ne yapabilirim?
Bu iletiyi değerlendirin:
CrasHofCinneT Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
Merhaba. Telefonu şarja koyup iki üç dakika bekleyin ve güç düğmesine 10-15 saniye basılı tutup açmayı deneyin. Cihaz bu şekilde açılmadıysa onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyin Fabrika ayarlarına döndürdüğünüzde telefon içerisindeki veriler silinecektir.

Sesi yükseltme tuşuyla beraber güç düğmesine basılı tutarak telefonu açın. Onarım modu açıldığında Ses düğmelerini kullanarak Wipe Data/Factory Reset yazan yere gelip güç düğmesine basın ve yes diyerek işlemi onaylayın.

İşlem bitince system reboot now yazan seçeneği güç düğmesiyle onaylayıp yeniden başaltın.

İlk açılış biraz uzun sürebilir eğer telefonunuz bu işlemlere tepki verdiyse kısa zamanda açılacaktır.

Telefon hiçbir şekilde açılmıyorsa donanımsal bir problem olabilir garanti servisine göndermenizi tavsiye derim.
Pragmatist Çılgın Zat...
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 1
burak Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
soylediklerinizin hepsini yapıom ama açılmıo ya telefon kendiliğinden kapandı ve açılmıyor bi yardımcı olsanızz
Yorum
Bu söylediklerimizi yaparsanız cihazınızın kurtarma modu açılır. Bir yerde yanlış yada eksik birşeyler yapıyorsunuzdur. Kurtarma modunu açmaya çalışın.
  1. CrasHofCinneT
  2. 2 yıl kadar önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 2
okan Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
Arkadaşlar benimde sorunum şöyle s6 yı alalı 15 gün olmadı bu sorunu ben bir kere yaşadım cihaz biriyle konuşurken tamamen kapandı ne şarja taktığımda şarj aldı kapandığında cihaz %57 şarj vardı ben bir kaç kez şarjı taktım çıkardım en son takışımda 5 dk falan bekledim nasıl olduysa aklıma ses kısma tuşuyla power tuşuna bir basmak geldi cihaz 3 sn falan basıl tuttum o sırada tabi şarj bağlı cihaz birden şarj almaya başladı şarjı %57ye yükseldi cihazı fabrika ayarlarına döndürüp smart swicten yazılımını tekrar kurdum şu an bir sorun yok ama şimdide hata alıyorum setk customizer durduruldu bu sabahta WhatsApp durduruldu cihazı kapatıp açıp anca girebildim birde %11 şarj varken ultra güç tasarruf moduna aldım bir kaç dk sonra baktığımda 10 kalmıştı acil işim vardı nete girmek için o moddan çıkardım çıkarır çıkarmaz cihaz 4 e düştü fakat yaşadığım en kötü sorun yukarda yazdığım kapanmaması bu nasıl bir sorun yazılımsal mı donanımsalmı telefondan soğudum yardımcı olun acil yoksa samsunga götürcem ama şimdi cihaz sorunsuz çalışıyor
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 3
Mehmet Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
Arkadaşlar boyle telefonun allah belasini versin daha bi hafta oldu donuyo kasiyo ve ekran gidio geliyo ben anlamadim bu isi yakesinlikle almayin
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 4
Kişi Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
Kafayi yicem soylenen herseyi yaptim ama bu telefon hala acilmiyor.
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 5
s6 mağduru Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
kardeşim lütfen yardım edin s6 replika telefon var eve geldim babam telefon aniden kendi kendine kandı açılmıyor dedi bende bi el attım bi denedim 10 saaniye power tuşuna bastım açıldı şarz:%100 gözüküyordu aradan 10 saniye geçti tekrar kapandı tekrar açmayı deniyorum samsun s6 logosu geliyor ondan sonra kendiliğinden kapanıyor
NOT:telefon dubaiden akrabam getirdigi için telefonun fabrika ayarlarına geri döndürme biraz sıkıntı çünkü arayüze gelince japonca normalde telefon türkçe fabrika ayarlarına geri döndürürken o arayüzde yani (power/ses açma düğmesi) burdaki ara yüzde
lütfen yardım edin :( :( ;) :p :) :o
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 6
Samsung s6 Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
Samsung s6 telefonumun şarjı bitti ve şarja koydum açılmıyor dediğiniz şekilde yaptım telefon açılıyor ve sonradan şarjı yok diye hemen kapanıyor yardımcı olursanız sevinirim
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 7
abdullah Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
okan kardesimin yazdıgını uyguladım aynen ve suan açıldı ve gayet guzel çalısıyor telefon çok tes ederim okan kardesim
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 8
Emre Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
Ayni sorunu bende yasiyorum telefon kendi kendine kapanoyor donuyo kaliyo haftada bir format atiyom ??
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 9
cevdet bolat Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
okan kardeş benimde senin telefon gibi oldu kendiliğinden kapandı aynısını yaptım açıldı. teşekkür ederim.
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Samsung
  3. No 10
  • Sayfa :
  • 1
  • 2


Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Misafir
Yanıtınız
İletilerinize anket ekleyebilirsiniz. Anket iletinin içinde görüntülenir.
Oy Ayarları
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.