Eğer cihazınızda Google Play yoksa ya da cihazınızı hesabınızla senkronize etmediyseniz bu tür sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Eğer düzgün bir şekilde senkronize ederseniz Gmail hesabınızı ile Google Play görecektir. Görmüyorsa yanlış hesapla giriş yapıyorsunuzdur.
- Mobil telefonunuzun herhangi bir sistem güncellemesi olup, olmadığını kontrol edin. Güncelleme var ise güncelleme işlemi yapın.
- Google Play'den uygulama yükleyebilmek için Google Talk'ta oturum açmalısınız. Şu adımları uygulayarak cihazınızın Google Talk'ta oturum açmış olduğundan emin olun:
*Telefonunuzun uygulama başlatıcısına gidin ve Google Talk uygulamasına basın.
*Google Talk'ta zaten oturum açtıysanız Menü'ye basın, sonra Çıkış'a dokunun.
*Oturum açmak için Google Talk'u yeniden başlatın.
- Ayarlarınızı resetleyip, uygulamarınızı silerek düzeltme yöntemi.
Aşağıdakileri sırasıyla yapmaya başlayın.
1. Mobil cihazınızdan *#06# yazarak ime numarasını not edin.
2. Numara çevirdiğimiz yerden *#272*XXXXXXXXXX# tuşlayın. (xxxxxx olan yere ime bilgilerinizi yazın)
3. Seçim yerinden ETC'yi seçip tamam diyin.
4. Mobil cihazınız reset atıp market uygulamasını yükleyecek.
5. Mobil cihazınız ingilizce olarak açılış yapacak. Settings yazan yerden keyboard ve language seçeneğini bulup Türkçe'leştirin.
Artık cihazınızda android market ve youtube olacak ve tüm ayarlar sıfırlanmış durumda. Hemen senkronizasyona giriş yapın ayarlardan. Gmail hesabınızı girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra masaüstünden Market'e tıklayın. Google Play Store'den yüklemek için ise internetten market'e girin, mobil cihazınızdan senkronize ettiğiniz gmail hesabıyla oturum açın. Artık androidli telefonunuz kayda geçmiştir.
Kaynak:
http://www.androidkardes.com/forum/google-play-e-cihaz-nasil-tanimlanir.html