1. hatice çolak
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. 25 Haziran 2013 - 16:28
telefonum kapandı ve bataryası dolu ayrıca açma tuşuna basınca titriyo ama açılmıyo lütfen yardım edin...
Bu iletiyi değerlendirin:
Onaylanan Yanıt
CrasHofCinneT Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
Merhaba Cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürmeyi denermisiniz?

Ses Arttırma Tuşu ve Güç Tuşuna bir süre basılı tutarak onarım modunda açmayı deneyiniz.

Telefon modeline göre onarım moduna girmek farklı şekilde olabiliyor.

Olmaz sa aşağıdaki kombinasyonları sırayla tek tek deneyerek onarım moduna ulaşmayı deneyebilirsiniz.

- Ses Kısma ve Güç Tuşu

- Ses Kısma - Ses Arttırma ve Güç Tuşu

- Başka tuş varsa Home Tuşu gibi

- Ses Kısma, Home Tuşu ve Güç düğmesi

- Ses Arrtırma, Home Tuşu ve Güç düğmesi

Bu şekilde onarım moduna girmenin bir yolunu bulursanız, onarım modundan wipe/Factory reset yazan kısma gelip fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz

Dikkat: Bu işlem telefon içerisindeki verileri siler. Hafıza kartını silmez.
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
CrasHofCinneT Onaylanan Yanıt
1
Oylar
Undo
Telefonun marka ve modelini yazarmısınız? Hangi telefonu kullandığınızı bilmeden araştırma yapıp yardımcı olamam. :)
Yorum
Merhaba. Cihaz onarım modundada açılmıyorsa garantiye gönderip tamir ettirmenizi öneririm zaten bizim yapabileceğimiz pekde birşey kalmadı. Garantiye ya da tamirciye gönderip arızayı tamir ettirin.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
onarım moddada açılmıyor ekrana görüntü namına hiç birşey yok sadece ilk başta dediğim gibi ilk açılış titreşimi var harici yok. böyle bir sorun neden kaynaklanabilir ekrandan mı yoksa anakart danmı bir fikriniz var mı
ilgiiz için teşekkür ederim
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
merhabalar sabah kalktıgımda telefonumun şarjı %2 idi telefonumu şarja taktım 3 saat şarjda kaldı çıkardıgımda şarj % 60 dı sonra bi anda telefonum kapandı ve daha açılmadı aldıgım yere götürdüm bataryasında sorun olabilir diye başka bir batarya denediler olmadı ve şuan telefonum kapalı sizce neyden dolayı kaynaklanabilir ??
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
Merhaba. Cihazı başka şarj aletiyle şarj etmeyi deneyiniz sorun devam ederse garanti servisine göndermeniz en iyisi olur.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
benim telefonum galaxy s4 şarja takıyorum %100 yazıyo açma tuşuna basıyorum açılmıyo lütfen yardım edin
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 1
Hamza Onaylanan Yanıt
-1
Oylar
Undo
Gm fox
Yorum
General Mobile Fox telefonunuz açılmıyrsa fabrika ayarlarına döndürme işlemini yapınız. Telefonunuzun sarjı doluyken ses açma ve güç düğmesine basılı tutarak güvenli modda telefonu açınız ses kısma tuşuyla wipe data/factory reset yazısına gelip güç düğmesine basarak işlemi yapıp yes diyerek işlemi onaylayın. İşlem bittiğinde reboot system now'a gelip güç düğmesine basıp telefonun açılmasını bekleyin. İlk açılma biraz uzun sürebilir. Kolay gelsin.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
telefonumu resetledim sayende eyvallah kardeş ...sorunum çözüldü....çok teşekkür.....
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 2
FERHAT Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
Telefonum sony xperia s telefonumu sürekli sarja takıyordum telefonum artık açılmıyor lütfen yardımcı olurmusunuz.
Yorum
Merhaba. Diğer yerde açtığınız konuya cevap ekledim. Telefonunuz büyük ihtimalle donanımsal sorun yaşadığı için garantiye göndermenizi tavsiye ediyorum. Garanti kapmasında yapılır ve tekrar size gönderilir.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 3
arif emre Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
telefonum galaxy ace 5830 açma tusuna basıyorum samsung yazısı çıkıyo orda kalıyo elefon açılmıyo.
Yorum
Merhaba. Cihazınızı menü tuşu ve güç düğmelerine basılı tutarak onarım modunda açmayı deneyiniz. Onarım modu açıldığında wipe data/factory reset yazan yere gelip işlemi onaylayın. Cihaz fabrika ayarlarına sıfırlansın. İşlem bittiğinde reboot now yazan yeri seçin. Bu Bu işlemlerden sonra telefonunuzun ilk açılması 10 dakika kadar sürebilir.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Aynı sorun bendede var ama onarım modunda açamıyorum
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
wipe data/ factory reset yazan yere gelemiyorum. Yardım etseniz
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 4
miray Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
merhaba telefonum vodafone 945 şarjı dolu açıyorum android yazıyo uzun bekliyor ve birden ekran açık bi şekilde kararıyor yardımcı olur musunuz?
Yorum
Merhaba. Vodafone müşteri hizmetlerini arayıp sorununuzu gidermeleri için yardım isteyin. Güncel rom dosyası ve yükleme talimatını size epostayla göndermelerini rica edin. Bu işlem uzun sürerse telefonun nasıl güvenli modda açılıp fabrika ayarlarına döndürüldüğünü sorarak onarım modunda telefonunuzu fabrika ayarlarına döndürün. Donanımsal bir sorun yoksa bu işlemler ve görüşme sorununuzu çözmesi gerekli. Kolay gelsin.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 5
eymen Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
Merhaba bana da bir yardımcı olur musunuz benim telefon Nokia 2700 classic Açma/Kapama tuşuna basıyorum hiç bir şekilde bir şey olmuyor + Bununla beraber telefonumun 2. Aynı arızası şimdi ne yapmam gerek Garantisi de bitti.
Yorum
Merhaba. Nokia 2700 model telefonunuz bildiğim kadarıyla androidli değil. Bu yüzden buradaki bilgiler size yardımcı olmaz. Herhangi bir telefoncuya götürürseniz uygun fiyata sorununuzu giderip telefonunuzu tamir edeceğini düşünüyorum.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 6
batuhan Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
Bende galxy ace var telefon açıkken oyun indirmiştim birden kapandı kendi.kendine açıldı fakat samsung yazısında tekrar başa döüyor açılıp kapanıyor neyapmam gerek
Yorum
Merhaba. Cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürerek cihazı açmaya çalışabilirsiniz.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 7
mısafırımm Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
arkadasım telefonu ilk once sarja koy tusa bas %0 der onun dolmasını bkle sona acılır bnm telefonumunda sarjında problem vr ?? neden ne yapabilirim b,lm,orm ?? yarın tam,re gndrcm umarm duselr :( :) ;)
Yorum
kardeşim benim telefon samsung galaxy ace2 2014 e girdi kapandı birdahada açılmıyor son servise gidip geldi kapanıp AÇILMA SORUNU yaşadım sorun nasıl giderilir bilmiyorum yardım edermisiniz
  1. Misafir
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 8
yasin Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
telefonun lg nexux4 telefonu şarja takıyorum ama herhan gibi bir tepki yok açılmıyorda bi yardım edermısınız
Yorum
Merhaba. Cihaz sarj olmuyorsa donanımsal bir sorunu olabilir. Sarj cihazını değiştirip farklı sarj aletiyle sarj etmeyi deneyin olmazsa en yakın telefoncuya götürüp gösterin. Garantisi devam ediyorsa garantiye göndermenizi tavsiye ederim.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 9
mumnog Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
benim telefonumun markası sony erıccsın dokunmatıklerden telefonumun guc dugmesıne basıyorum tıtrıyor yazı cıkıyor ve kapanıyor neden yardımcı olursanız sevinirim teşşekürler:D
Yorum
Merhaba. Telefonunuz android işletim sistemli mi?
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 10
UGUR Onaylanan Yanıt
1
Oylar
Undo
merhaba ;

Lg p895 kullanıyorum ve telefonum bugün itibari ile açılmıyor ve hiçbir şekilde şarz olmuyor , yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Yorum
Merhaba. Cihaz şarj olmuyorsa bir telefoncudan başka bir şarj aletiyle şarj olup olmadığını kontrol ediniz. Cihaz şarj olmuyorsa donanımsal olarak arızalanmıştır garanti servisine göndermenizi tavsiye ederim.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 11
Onur Şen Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
telefonum casper via a3216 telefonumun desen kilidini unuttum google hesabıyla girişi denedim fakat ekran kararıyo bunu defalarca denedim sürekli ekran kapandı telefonu kapatık ses kısma tuşu ve güç tuşuna basıyorum ekranda RESET QPST DOWLAND yazıyordu bi süre bekledim bu yazıdan başka bişey yazmıyordu sonra bataryayı çıkarıp taktım ve telefonu açmaya çalıştım fakat telefon açılmadı yardımınızı bekliyorum teşekkürler.
Yorum
Merhaba. Sanırım cihazı ses kısma ve güç tuşuna basılı tutarak açtığınızda indirme modunda açılmaya çalışmış. Cihazı onarım modunda açarak fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyebilirsiniz. Bir çok androidli cihazda onarım moduna ses açma ve güç düğmesine basılı tutarak erişilebiliyor.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 12
emirhan Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
merhaba benim s advancem var akşam hiçbir şeyi yoktu ve şarza takıp uyumuştum sabah kalktım telefon açılmıyor bir ışık bile yok ne yapmalıyım
Yorum
Merhaba. Cihaz şarj almıyorsa donanımsal olarak arızalandığını düşünebiliriz. Önce bir telefoncuya sonra da garantiye göndermek en doğrusu olur. Eğer telefoncu yazılımsal olarak sorun tespit ederse ya da şarj aletinde bir problem varsa onarım modunda cihazı açıp fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyebilirsiniz.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 13
ahmet karışoğlu Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
day m35 sahibiyim telefon ilk başta dondu ve bir daha açılmadı arama yapınca ekran açılıyo ama dokunmatiği devredışı napabilirim? (android 2.4)
Yorum
Merhaba Cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürmeyi denermisiniz?

Ses Arttırma Tuşu ve Güç Tuşuna bir süre basılı tutarak onarım modunda açmayı deneyiniz, olmaz sa aşağıdaki kombinasyonları sırayla tek tek deneyiniz.

Ses Kısma ve Güç Tuşu

Ses Kısma - Ses Arttırma ve Güç Tuşu

Başka tuş varsa Home Tuşu gibi

Ses Kısma, Home Tuşu ve Güç düğmesi

Ses Arrtırma, Home Tuşu ve Güç düğmesi

Bu şekilde onarım moduna girmenin bir yolunu bulursanız, onarım modundan wipe/Factory reset yazan kısma gelip fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Diğer Android'li Cihazlar
  3. No 14
umut Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
telefonun ekran desenin kiliti acilmiyor fazla deneme yapdilar ve ensonunda telefon kitlendi;)
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. General Mobile Planet
  3. No 15
fatmanur Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
merhaba benim telefonum samsung galaxy s3 açmaya çalıştığımda samsung yazısı geliyor fakat orada kalıyor sürekli ne yapabilirim
Yorum
Merhaba. Samsung'un sitesinden kies'i indirip cihazı güncelleyebilirsiniz ya da onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürerek sorunu gidermeye çalışabilirsiniz.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 16
İrem Onaylanan Yanıt
-1
Oylar
Undo
Telefonumun modeli galaxy mini 2, telefonumu 1 yıldır kullanıyordum fakat son 1 aydır şarjla daha doğrusu pilim ile ilgili sorun yaşıyorum telefonum kapanırsa bilgisayara bağlamadan tekrar açılmıyor klavyem kitleniyor yazdıklarımı algılamıyor hatta tuhaf sesler çıkarıyor. başka uyumlu bir pil takınca ve şarj aleti değiştirsem bile yine şarj olmuyor. Lütfen yardım edin..
Yorum
Merhaba. Cihazı fabrika ayarlarına dönderip sorunların devam edip etmediğini kontrol ettiniz mi?
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Soru-Cevap
  3. No 17
ferhat Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
arkadaşlar benimde bi telefonum var vodafone 945 telefon bi gün aniden kapandı şimdi telefon u açıyorum android yazısından sonra sihay akranda kalıyor ne yapmalıyım
Yorum
Merhaba. Geç cevap için üzgünüm. Cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürürseniz sorununuzun ortadan kalkacağını düşünüyorum.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 18
onur Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
merhaba , bende htc one s var telefon internet üzerinden girilen bir uygulamayı yüklediği sırada kendiliğinden kapandı sonra telefonu actığımda sistem çökmeden kurtarıldı yazısı geldi telefon normal calısmaya devam etti daha sonra telefonumu şarja takıp bi kac saat sonra baktığımda telefonum hic bir şekilde calısmıyor ısık uyarı vermiyor benim yapabileceğim bir sey var mı yoksa servise mi vermem gerekir ?
Yorum
Merhaba. Geç cevap için üzgünüm. Cihazı onarım modunda açıp fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyebilirsiniz. Onarım modunda cihaz çalışmıyorsa garanti servisine götürmeniz en doğrusu olur.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 19
bayram Onaylanan Yanıt
0
Oylar
Undo
merhaba alcatel ot 995 telefonuma cynogen mod 4.3.1 android sürümünü yükledim.Başlangıçta hiç bi problem yoktu ta ki şarjı bitene kadar ,, şarja taktığımda tel açılıp titriyo kapanıyo bu böyle 6 7 kez tekrarladıktan sonra duruyo ve ne şarj oluyo ne de tel açılıyo en azından boot menüsünü açabilsem düzelticem de
Yorum
Merhaba. Geç cevap için üzgünüm. Yeni android sürümü yüklediğiniz sayfada ya da internet sitesinden yardım almayı denediniz mi? Paylaşımı yapan yerde daha bilir kişiler sorununuza çözüm bulabilir.
  1. CrasHofCinneT
  2. bir aydan daha önce
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Arşivlenmiş İçerikler
  3. No 20


Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Misafir
Yanıtınız
İletilerinize anket ekleyebilirsiniz. Anket iletinin içinde görüntülenir.
Oy Ayarları
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.