Cumartesi, 26 Ocak 2013
  13 Yanıtları
  64.6K Ziyaretleri
-2
Oy
Geri Al
  Abone olun
Selam Samsung Galaxy s captivate telefonumda android uygulamalarını yükleyemiyorum. Yükleme'ye çalıştığım zaman "Bu hesapla ilişkilendirilmiş bir Android telefonu yok. Lütfen farklı bir hesapla oturum açın" ile karşılaşıyorum. Gmail hesabım mevcut. Ne yapmam lazım ?
Bu iletiyi değerlendirin:
11 yıl kadar önce
·
#58
Onaylanan Yanıt
Eğer cihazınızda Google Play yoksa ya da cihazınızı hesabınızla senkronize etmediyseniz bu tür sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Eğer düzgün bir şekilde senkronize ederseniz Gmail hesabınızı ile Google Play görecektir. Görmüyorsa yanlış hesapla giriş yapıyorsunuzdur.

- Mobil telefonunuzun herhangi bir sistem güncellemesi olup, olmadığını kontrol edin. Güncelleme var ise güncelleme işlemi yapın.

- Google Play'den uygulama yükleyebilmek için Google Talk'ta oturum açmalısınız. Şu adımları uygulayarak cihazınızın Google Talk'ta oturum açmış olduğundan emin olun:
*Telefonunuzun uygulama başlatıcısına gidin ve Google Talk uygulamasına basın.
*Google Talk'ta zaten oturum açtıysanız Menü'ye basın, sonra Çıkış'a dokunun.
*Oturum açmak için Google Talk'u yeniden başlatın.

- Ayarlarınızı resetleyip, uygulamarınızı silerek düzeltme yöntemi.
Aşağıdakileri sırasıyla yapmaya başlayın.
1. Mobil cihazınızdan *#06# yazarak ime numarasını not edin.
2. Numara çevirdiğimiz yerden *#272*XXXXXXXXXX# tuşlayın. (xxxxxx olan yere ime bilgilerinizi yazın)
3. Seçim yerinden ETC'yi seçip tamam diyin.
4. Mobil cihazınız reset atıp market uygulamasını yükleyecek.
5. Mobil cihazınız ingilizce olarak açılış yapacak. Settings yazan yerden keyboard ve language seçeneğini bulup Türkçe'leştirin.

Artık cihazınızda android market ve youtube olacak ve tüm ayarlar sıfırlanmış durumda. Hemen senkronizasyona giriş yapın ayarlardan. Gmail hesabınızı girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra masaüstünden Market'e tıklayın. Google Play Store'den yüklemek için ise internetten market'e girin, mobil cihazınızdan senkronize ettiğiniz gmail hesabıyla oturum açın. Artık androidli telefonunuz kayda geçmiştir.
8 yıl kadar önce
·
#5028
Eğer cihazınızda Google Play yoksa ya da cihazınızı hesabınızla senkronize etmediyseniz bu tür sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Eğer düzgün bir şekilde senkronize ederseniz Gmail hesabınızı ile Google Play görecektir. Görmüyorsa yanlış hesapla giriş yapıyorsunuzdur.

- Mobil telefonunuzun herhangi bir sistem güncellemesi olup, olmadığını kontrol edin. Güncelleme var ise güncelleme işlemi yapın.

- Google Play'den uygulama yükleyebilmek için Google Talk'ta oturum açmalısınız. Şu adımları uygulayarak cihazınızın Google Talk'ta oturum açmış olduğundan emin olun:
*Telefonunuzun uygulama başlatıcısına gidin ve Google Talk uygulamasına basın.
*Google Talk'ta zaten oturum açtıysanız Menü'ye basın, sonra Çıkış'a dokunun.
*Oturum açmak için Google Talk'u yeniden başlatın.

- Ayarlarınızı resetleyip, uygulamarınızı silerek düzeltme yöntemi.
Aşağıdakileri sırasıyla yapmaya başlayın.
1. Mobil cihazınızdan *#06# yazarak ime numarasını not edin.
2. Numara çevirdiğimiz yerden *#272*XXXXXXXXXX# tuşlayın. (xxxxxx olan yere ime bilgilerinizi yazın)
3. Seçim yerinden ETC'yi seçip tamam diyin.
4. Mobil cihazınız reset atıp market uygulamasını yükleyecek.
5. Mobil cihazınız ingilizce olarak açılış yapacak. Settings yazan yerden keyboard ve language seçeneğini bulup Türkçe'leştirin.

Artık cihazınızda android market ve youtube olacak ve tüm ayarlar sıfırlanmış durumda. Hemen senkronizasyona giriş yapın ayarlardan. Gmail hesabınızı girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra masaüstünden Market'e tıklayın. Google Play Store'den yüklemek için ise internetten market'e girin, mobil cihazınızdan senkronize ettiğiniz gmail hesabıyla oturum açın. Artık androidli telefonunuz kayda geçmiştir.
Kaynak: http://www.androidkardes.com/forum/google-play-e-cihaz-nasil-tanimlanir.html
7 yıl kadar önce
·
#5706
:D :D :D :D :D herkes çocuğun yazdığını yazmış:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
6 yıl kadar önce
·
#5905
hp dizüstü bilgisayarıma google play açıyorum ondan sora üçretsiz oyun yuke diyo basiyorm uygulama yüklemek icin ciyaz yok diyor.
  • Sayfa :
  • 1
  • 2
Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Yanıtınız
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.