Cumartesi, 03 Ağustos 2013
  1 Yanıtları
  10.6K Ziyaretleri
  Abone olun
Bu eğitim içerisinde, mobil cihazlar için oyun geliştirmek için gereken temel bilgiler ile birlikte, oyun hazırlamak için gereken temel teknikler anlatılmıştır. Tetris oyununu baştan sona anlatan bir bölümde, eğitim içerisinde bulunmaktadır. Bu eğitim, orta ve ileri düzey Actionscript bilgisi gerektirmektedir.
http://img713.imageshack.us/img713/741/plv3.png

Kendi Android Oyununuzu Yapın Eğitim Seti İndir

DERS LİSTESİ
EĞİTİM HAKKINDA
Eğitim hakkında 03:53
ANDROID VE AIR
Android OS nedir ? 01:25
Google Play nedir ? 04:26
AIR nedir ? 04:56
AIR geliştirmek için gerekli araçlar 04:06
AIR PROJESİ VE GENEL AYARLAR
Android projesi oluşturmak 04:38
Genel ayarları düzenlemek 12:35
Sertifika ve yayınlama ayarlarını düzenlemek 07:48
Icon ayarlarını düzenlemek 02:56
Genel izinleri düzenlemek 03:52
Dil ayarlarını düzenlemek 01:06
USB ile android cihazı bağlamak 03:55
HEDEF EKRAN VE TAVSİYELER
Proje ekran ölçüsü nasıl belirlenir ? 06:55
Oryantasyon yapısında nelere dikkat edilmeli 06:41
Fare ve dokunma olayları karşılaştırılması 04:40
Dokunma olay için minimum alan ne kadardır ? 04:48
Filtre ve blend modları kullanmayın 04:00
Objelerin hafızadaki ölçülerini kontrol edin 02:00
Görünmez yapmaktansa temizleyin 05:27
ANDROID CİHAZLAR VE TEMEL TEKNİKLER
Donanım bilgileri ve dikkate alınması gerekenler 07:03
Cihaz yeteneklerine ulaşmak 04:15
Oryantasyonu durdurmak ve yönetmek 13:44
Dinamik pozisyonları ayarlamak 07:35
Uygulama açıldığında başlamak 03:03
Uygulamayı kapatmak 06:35
Uygulamanın arka planda ve ön planda çalışması 04:20
Fiziksel tuşlar ve işlevlerini iptal etmek 06:40
Uyku modunu iptal etmek 02:18
TEKLİ VE ÇOKLU DOKUNMA OLAYLARI
Çoklu dokunma sınıfını kullanmak 07:20
Büyütme-küçültme olayını kullanmak 10:52
Döndürme olayını kullanmak 04:46
Yön olayını kullanmak 03:38
HAREKET SENSÖRÜNÜ KULLANMAK
Hareket sensörü nedir ? 02:00
Hareket sensörü sınıfını kullanmak 06:57
Örnek : Animasyon ve güncelleme zamanı 06:03
Örnek: Sürekli güncelleme işlemi 06:42
Örnek : Limitleri belirlemek 11:37
JOYSTICK SİMÜLASYONU OLUŞTURMAK
Greenshock animasyon sınıfı ve joystick 04:41
Proje oluşturmak ve grafikleri dahil etmek 03:46
Semboller ve özel sınıfları oluşturmak 11:00
Knob sınıfını hazırlamak 05:22
Car sınıfını hazırlamak - 1 10:05
Car sınıfını hazırlamak - 2 07:50
Döküman sınıfı içeriğini oluşturmak 05:02
Joystick sınıfındaki özellikleri ve ilk işlemleri tanımlamak 09:20
Joystick koordinatlarını ayarlamak ve knob sınıfını dahil etmek 05:46
Knob olaylarını tanımlamak ve hareket başlangıcı 11:20
Knob nesnesini taşıma işlemi ve yön bilgisini belirlemek 08:55
Knob nesnesini bırakma işlemi 05:18
Uygulamayı test etmek 01:00
TETRIS OYUNU OLUŞTURMAK
Oyun hakkında 03:54
Projeyi oluşturmak ve genel ayarlar 03:07
Navigasyon yapısını ayarlamak 08:17
Navigasyon kodlarını oluşturmak 09:50
DocumentClass ve ilk tanımlamaları oluşturmak 07:00
Oyunun arka plan grafiklerinin oluşturulması 12:28
Arka planın satranç tahtası görünümüne kavuşturulması 04:06
Tetromino şekilleri ve kullanım mantığı 05:00
Tetromino’ları oluşturmak 12:48
Tetromino renklerini belirlemek 05:24
İlk tetromino’yu çizmek ve yerleştirmek 09:31
Tetromino’yu çizmek 11:26
Tetromino’ların ilk yerleşiminde optimizasyon 03:18
Navigasyon üzerinden olayları yakalamak 05:15
Tetromino’yu saga ve sola hareket ettirmek 13:19
Tetromino’yu aşağıya doğru hareket ettirmek 03:25
Tabana oturma işlemini oluşturmak 11:06
Tetromino’ların üst üste gelme kontrolü 04:35
Tetromino’yu döndürme işlemi 10:19
Dolu olan satırları temizleme işlemi 07:04
Boşaltılan satırlara taşıma işlemi 07:50
Tetromino’ların aşağı otomatik düşme hareketini oluşturmak 05:44
Bir sonraki tetromino’yu görüntülemek 14:01
Cihaz üzerinde test etmek 02:33
Bu iletiyi değerlendirin:
10 yıl kadar önce
·
#1732
Kardeşim sen den allah razı olsun çok iyi bir paylaşım yapmışsın
  • Sayfa :
  • 1
Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Yanıtınız
Güvenlik Kodu
Sitemizi bot ve izinsiz yazılımlardan korumak için sorunuzu göndermeden önce güvenlik kodunu yazmanızı istiyoruz.